A földrészek formájának és nevének megtanulása az óvodás korban segíti a kisgyermek személyes és intellektuális fejlődését. A földrajzi ismeretek elősegítik a térbeli tudatosság kialakulását, kulturális sokszínűség megismerését, nyelvi fejlődést és a világ iránti kíváncsiságot. Mindezek hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyermek nyitott és érdeklődő felnőtté váljon a jövőben.
Térbeli tudatosság és világismeret: A földrészek formájának és nevének megismerése segíti a gyermeket a térbeli tudatosság és a világismeret kialakításában. Megtanulják, hogy a világ milyen nagy, és hogy az élőlények különböző földrajzi helyeken élnek.
Kulturális sokszínűség és tolerancia: A földrészek tanulmányozása lehetőséget ad arra, hogy a gyermek megismerje a világ különböző kultúráit és embereit. Ez elősegítheti a tolerancia és az elfogadás kialakulását más kultúrákkal és emberekkel szemben.
Nyelvi fejlődés: A földrészek nevének megjegyzése és kimondása segíti a gyermek nyelvi fejlődését. Új szavakat tanulnak meg és bővítik szókincsüket a földrészek neveivel.
Érdeklődés és kíváncsiság az őket körülvevő világ iránt: Felkelti a gyermek érdeklődését a földrajz és az őket körülvevő világ iránt. Ez ösztönözheti őket arra, hogy felfedezzék a különböző országokat, kultúrákat és tájakat.
Kognitív fejlődés: Segíti a gyermeket a kognitív fejlődésben, például az azonosításban, az összehasonlításban és a kategorizálásban. Megtanulják, hogy a világ különböző részei hogyan kapcsolódnak egymáshoz.
Előkészítés az iskolára: Az óvodás korban megszerzett földrajzi ismeretek előkészítik a gyermeket az iskolai tanulmányokra. A földrészek formájának és nevének megtanulása alapvető ismeretekkel látja el őket, amelyekre az iskolában építhetnek tovább.
Ajánlott életkor: 2+ éves kortól, kirakásban segíteni szükséges. 2,5 éves kor fölött már próbálkozhatnak egyedül is ezzel.
Felhasznált anyagok: 4x4 fenyő kockák, akril festék
Ár: 4 650 Ft